Skärgårdsutflykt den 3-4 augusti 2019

Vill du följa med oss ut i Luleå skärdgården på en guidad helgexkursion i augusti? Vi kan garantera en spännande helg i vild natur!

Skärgårdsutflykten innebär två dagars vistelse ute i den vackra skärgårdsön Hindersön. Här kommer vi ta del av det rika djur- och växtlivet på Hindersön och detta med hjälp av en kunnig naturguide. Övernattning kommer att göras i Hindersöns gamla skola där vi sover i öppen sovsal. På lördag kväll äter vi en gemensam middag tillsammans.

>> Samling? Avgång klockan 09:20 den 3 augusti 2019 i Södra hamn där turbåten Symfoni avgår. Åter Södra hamn den 4 augusti 20.45

>> Kostnad? Ingen kostnad för deltagande ungdomar under 26 år samt nysvenskar. Deltagaravgift för övriga är 350kr. Betalningsalternativ specificeras i välkomstbrevet efter den 31 juli.

>> Utrustning? Bra kläder inkl regnkläder, sovlakan alternativt sovsäck, bra skor och en ryggsäck samt att en del egen mat medtas. Fullständig utrustningslista och välkomstbrev med detaljerat program kommer skickas till samtliga uttagna efter den 31 juli.

>> Anmälan? Sista anmälningsdatum är den 31 juli 2019 och anmälan gör du via länken här.

>> Kontakt? Har du frågor når du oss på (+46) 730 523638 eller lulea@naturskydsforeningen.se